Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

woensdag 16 maart 2011

Britse vrachtwagenchauffeur wint ruim 20 miljoen in loterij

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8099

Een vrachtwagenchauffeur uit Battle, East Sussex, heeft maar liefst ruim 20 miljoen euro gewonnen in de Nationale loterij. De chauffeur verklaarde later dat hij het lot in een opwelling kocht toen hij stopte om een pak melk te kopen.



Matthew Breach, 37 jaar oud, won de loterij vorige week woensdag nadat hij zes nummers goed had in de Lotto.

Breach speelde jarenlang met dezelfde nummers en won nooit wat. Op het winnende lot had hij eens gekozen voor andere willekeurige getallen. En dat heeft hem geen windeieren gelegd!

Hij zei: "Ik stopte om een pak melk te kopen op weg naar huis van het werk. Ik dacht ik koop vandaag twee extra loten. Normaal speel ik alleen met twee loten op zaterdag en twee op woensdag, dat heb ik altijd gedaan, dus dit waren twee extraatjes."



Breach, die vrijgezel is en geen kinderen heeft, weet nog niet wat hij exact met het geld gaat doen maar een sportwagen en een vakantie behoren zeker tot de mogelijkheden. Ook wil hij familie en goede vrienden blij maken.

Hij vertelt: "Mijn vriend en ik hebben het er vaak over gehad wat we zouden doen als we de lotto zouden winnen en nu ik die heb gewonnen weet ik niet wat ik ermee moet doen! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik droom. Ik moet mezelf soms echt in mijn arm knijpen."

Wel is zeker dat Breach stopt met werken. Jarenlang werkte hij als vrachtwagenchauffeur en bezorgde onder andere aggregaten op bouwplaatsen. "Godzijdank nooit meer om vijf uur mijn bed uit!", zegt hij opgelucht.

Geen opmerkingen: