Medewerkers van het Limburgse transportbedrijf Emons Group zijn afgelopen weekend gestart met het vervaardigen van het ‘Euro Artwork', een kunstwerk van drie bij vier meter, dat geleidelijk zichtbaar wordt naarmate voorbijgangers hun kleingeld op het ontwerp bevestigen.
Deze actie heeft als doel op een laagdrempelige manier met een schitterende creatie geld in te zamelen voor publieksactie Serious Request. Het ontwerp, dat natuurlijk refereert aan de slachtoffers in Afrika, blijft voorlopig nog een verrassing. Voorbijgangers kunnen tot en met 23 december met muntgeld een creatieve bijdrage leveren. Bij het slagen van deze actie zal er 11.000 euro gedoneerd worden. De Emons Group staat op het 18 septemberplein in Eindhoven.
Werknemers van de Emons Group kwamen met het initiatief om mee te doen aan de actie van het Glazen Huis, ditmaal te gast in Eindhoven. De medewerkers zorgen naast de creatieve invulling van deze actie, ook voor de bemanning tijdens het spektakel rondom het kunstwerk in samenwerking met de gemeente. Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door Trespa International B.V., Jolfix, Exposize en Van Zandbeek communicatie & creatie.
Serious Request zamelt samen met het Rode Kruis geld in dat dit jaar gaat naar weeskinderen die slachtoffer zijn van HIV en aids. 3FM wil samen met het Rode Kruis zoveel mogelijk van deze kinderen een toekomst bieden. Dit sluit aan bij de toekomstgerichte ondernemingsstrategie van de Emons Group. Van 18 tot en met 24 december wordt het glazen huis bemand door Giel Beelen, Gerard Ekdom en Coen Swijnenberg van 3FM.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten