Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

zaterdag 18 februari 2012

Investeer in ME - Let's Do It For ME

Investeer in ME - Let's Do It For ME



Let's Do It For ME
Laten we het doen voor de ME! is een patiënt-gedreven campagne om het bewustzijn en vitale geld in te zamelen voor een Britse centre of excellence voor translationeel biomedisch ME-onderzoek , klinisch onderzoek, diagnose en behandeling voor patiënten, opleiding en voorlichting voor personeel in de gezondheidszorg, gebaseerd op de Norwich Research Park in het Verenigd Koninkrijk en als doel om samen te werken met internationale biomedische onderzoekers.
Het huidige cijfer verhoogd voor een biomedisch onderzoek en het onderzoek faciliteit wordt wekelijks bijgewerkt

 U kunt ons helpen het biomedisch onderzoek te financieren naar ME.
Wilt u ons te helpen dit grote idee een realiteit?
Doneer Eenmaal aan de
Invest in ME Biomedisch Onderzoek Fonds
 

Doneer een regelmatig bedrag aan de
Invest in ME Biomedisch Onderzoek Fonds

AZG
Aanvullende informatie
Meer informatie -
Vanuit onze nieuwsbrief van Januari 2009- een Biomedisch Onderzoek Fonds voor ME - klik hier
klik hier 
klik hier
klik hier

Download onze sponsoring formulier als u van plan evenementen voor IiME fondsenwerving - klik hier.

Ter ondersteuning van Invest in ME

Investeer in ME-logo

Investeer in Me is een onafhankelijke Britse liefdadigheidsinstelling campagne voeren voor bio-medisch
 onderzoek naar Myalgische Encefalomyelitis (ME), zoals gedefinieerd door de WHO-ICD-10-G93.3. 
Ze hebben links landelijk en ook internationaal. Investeer in ME is een van de stichtende leden van de
Het doel is het samenbrengen van gelijkgestemde individuen en groepen om campagne te voeren voor
 onderzoek en financiering om een ​​inzicht in de etiologie (oorzaak), pathogenese (schadelijke effecten)
 en Epidemiologie (het patroon van verspreiding van een ziekte door middel van een bevolking) van de ME
 te stellen Dit moet leiden tot de ontwikkeling van een universeel 'duim-print "test voor de diagnose van
 ME en vervolgens, medische behandelingen te genezen of verlichten van de gevolgen van de ziekte.
Investeer in ME willen een nationale strategie van biomedisch onderzoek te stellen naar ME en een
 Britse en Europese Centre of Excellence voor biomedisch onderzoek naar ME te stellen
Gelieve te helpen maken ME een ziekte die wordt begrepen en waar voldoende financiële middelen
 wordt verstrekt voor biomedisch onderzoek naar ME waardoor behandeling en genezing te vinden.
Voor meer informatie over de Invest in ME-project, bezoek dan de Investeer in ME website .

Geen opmerkingen: