Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

dinsdag 3 januari 2012

"Wie niet van een dier kan houden is tot niks in staat "

Home



              

Beste Dierenvrienden,
Graag wil ik u vertellen hoe deze site tot stand is gekomen
Bij één van de asiels aan de Costa Blanca doe ik graag een steentje bijdragen, ik probeer de dieren zoveel mogelijk te helpen zoals vele andere vrijwilligers.
Ik vertel er over tegen iedereen die ik tegenkom en geef ik altijd een visitekaartje af van het asiel..
Het is gebleken dat het werkt want bij ons asiel worden jaarlijks heel veel honden geadopteerd.
DAT IS DE KROON OP ONS WERK!!
Het is vaak leuk om te doen maar niet altijd: Omdat ik in Spanje woon en de mensen niet altijd zo diervriendelijk zijn, wordt ik regelmatig vreselijk voor schut gezet door mensen die het leuk vinden mij uit te schelden...
Ik had nooit gedacht dat ik een eigen site zou gaan openen VOOR ALLE DIEREN en ASIELS
Gelukkig krijg ik alle hulp van een hele goede vriend in Nederland die ik al 20 jaar ken, en als ik met iets goeds kom waar hij achter staat, gaat hij er net zo hard voor als ik.
Ook vind ik het leuk om een redactioneel stukje te schrijven of een oproepje, ik krijg daar leuke reacties op.
Ik hoop dat u kan genieten van mijn site.
Ik begrijp dat ik voor en tegenstanders zal krijgen maar dat heb je met alles, het enige wat ik wil doen is ALLE DIEREN EEN KANS geven op een goed leven.
Wat ik ook doe is vreselijke beelden laten zien die mij gestuurd zijn zodat de mensen kunnen zien, wat nu eigelijk dierenleed is. Geloof mij, daar heeft u geen weet van, ik heb de filmpjes en plaatjes bekeken en heb nachten niet geslapen.
Nou vraag ik iedereen mijn site te promoten om op deze manier heel veel dierenleed te bestrijden.
Ik hoop op uw medewerking, en als u het dierenleed heeft gezien begrijpt u waarom ik het vind en zeg:
HET ERGSTE BEEST IS SOMS DE MENS.
Natuurlijk heb ik ook hele leuke filmpjes en plaatjes geplaatst, zodat u even kan lachen en genieten, want dat hoort er ook bij.
Heeft u zelf een leuke foto of filmpje, dan mag u dat ook insturen, ook een artikel van een krant of zo, ALLEEN ALS HET WAARDE HEEFT VOOR DEZE SITE.
Jeanneke Nouris
Mijn 2 schatjes van Cuenca

Copyright (c) 2011 Jeanneke Nouris. All rights reserved.


http://costablancadieren.nl/

Om de pagina zelf te bekijken, klik op de link hierboven of typ hem  in uw browser !
Ook bij interessante links vind u de link naar deze mooie website. Zeker aan te raden Voor dierenliefhebbers !

Geen opmerkingen: