Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

zondag 9 oktober 2011

(H)ERKEN JE ME?


ME/CVS-Stichting

Foto-campagne-800x600-met-logo-zwart-achtergrondpx

Breng ME op TV

Schakel je vrienden, fans en volgers in, doneer of start een actie! We streven naar 50.000 euro. Het bedrag gaat volledig naar een TV-documentaire over ME/CVS zodat iedereen in Nederland straks weet wat het Chronisch Vermoeidheidsyndroom(ME/CVS) is en patiënten een beter leven krijgen.
(H)ERKEN ME! DOE MEE, DONEER OF KOM IN ACTIE!
In Nederland zijn er ongeveer 35.000 mensen met het Chronisch Vermoeidheidsyndroom(ME/CVS). Patiënten lopen dagelijks tegen gebrek van (h)erkenning aan, waardoor ze vaak niet de juiste behandeling krijgen. Veel mensen weten niet wat ME/CVS is, simpelweg omdat het (nog) niet onder hun aandacht is gekomen. Patiënten horen vaak, "ME? Wat is dat? Heeft dat iets met moe zijn te maken? Je bent zeker overwerkt?" ME/CVS zit niet tussen de oren.
Genoeg onderzoek toont aan dat deze mensen chronisch ernstig ziek zijn. Stel je voor dat je dag in dag uit de griep hebt, ernstige hoofdpijnaanvallen en uitgeput bent. Dit is het leven van veel ME/CVS-patiënten. Om te laten zien wat ME/CVS écht is hebben we je hulp nodig.
Met deze actie willen we een bedrag van 50.000 euro ophalen. Met het geld laten we in samenwerking met een televisie productie bedrijf een documentaire maken om het Chronisch Vermoeidheidsyndroom(ME/CVS) in Nederland zo goed mogelijk in beeld te brengen. Via deze pagina schakel je eenvoudig de mensen in je omgeving in om geld te doneren of een actie te starten om geld in te zamelen. Doe mee, breng ME... lees meer >>
Fan worden?
Btn_vrienduitnodigen Btn_buzz

FANS(122)

Doneren?
Btn_donatenow

DONATIES(162)

161582_100000469052128_4138293_qBig-harted-badge-color Big-spender-badge-bwRich-and-generous-badge-bw Sugar-king-badge-bw
€ 10,00
Demo_avatarBig-harted-badge-bw Big-spender-badge-bwRich-and-generous-badge-bw Sugar-king-badge-bw
Anoniem
€ 5,00
Demo_avatarBig-harted-badge-bw Big-spender-badge-bwRich-and-generous-badge-bw Sugar-king-badge-bw
Anoniem
€ 5,00
Demo_avatarBig-harted-badge-bw Big-spender-badge-bwRich-and-generous-badge-bw Sugar-king-badge-bw
Anoniem
€ 100,00
273630_100000006967657_733859_qBig-harted-badge-color Big-spender-badge-colorRich-and-generous-badge-color Sugar-king-badge-color
€ 50,00


Geen opmerkingen: