Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

zondag 18 september 2011

CVS / ME - De martelende ziekte



Nog enkele verhelderende video `s over ME

ME / CVS: De dood van Sophia Mirza

Meridian Vanavond TV Nieuws dekking van de verschrikkelijke behandeling van ernstige ME-lijder Sophia Mirza in de bewaring van psychiaters en haar daaropvolgende dood, in hun zorg, van de ME ziekte. Uniek, was ik officieel geregistreerd als oorzaak Sophia's van de dood door de cororner.




Enkele feiten over Myalgische 

Encefalomyelitis (en ik)

 Een korte beschrijving van een aantal fundamentele feiten over mij en mijn ervaring met het hebben van ME voor de laatste 13 jaar Voor meer informatie over alle aspecten van de ME, en voor transcripties en referenties, zie:http://www.ahummingbirdsguide.com/whatisme. htm








'CVS' schaadt iedereen, niet alleen ME-

patiënten

Deze video legt uit waarom het niet alleen mensen met ME die worden geschaad door de oprichting van de valse ziekte categorie 'CVS' en waarom het slecht is iedereen verkeerd gediagnosticeerd met CVS. (Merk op dat dit niet gaat om louter terminologie, het gaat om de definities van 'CVS' niet het definiëren van een duidelijke ziekte, met inbegrip ME, dat is de reden waarom elke diagnose van CVS is een verkeerde diagnose.) Vandaag patiënten met allerlei verschillende ziekten worden vaak verkeerd gediagnosticeerd als zijnde 'CVS'. Onder het mom van de valse ziekte categorie van CVS, zijn dit gevarieerde mix van patiënten die werden behandeld alsof ze elk geleden exact dezelfde specifieke ziekte. Dit is duidelijk onwetenschappelijk, en onethisch. Deze patiënten moeten de kans krijgen om correct worden gediagnosticeerd als ze een kans van een passende behandeling of herstel, niet gegeven een betekenisloze 'CVS' verkeerde diagnose te hebben.Patiënten met ME nodig hebben dezelfde kans. De behandeling van deze diverse en heterogene groep patiënten als hun ziekte elk deelden dezelfde symptomen, etiologie, pathologie en de respons op de behandeling is ongepast en hoogst onwaarschijnlijk dat de gezondheid en het welzijn van elk van de betrokken groepen patiënten ten goede komen. Het behandelen van deze 'CVS' groep alsof ze elk gedeeld een specifieke psychische of gedragsproblemen ziekte is ook duidelijk ongepast. Naast die een heterogene groep patiënten, vele (waarschijnlijk de overgrote meerderheid) van degenen met de diagnose zijn niet geestelijk ziek, en hebben geen last van gedragsproblemen. (Dit omvat natuurlijk ook de patiënten met authentieke ME) Artsen die diagnose 'CVS' bij patiënten die last het ontstaan ​​vermoeidheid zonder te kijken en testen voor de ware oorzaak van de symptomen doen hun patiënten - en zichzelf - een geweldige dienst bewezen.Als Dr Elizabeth Dowsett legt uit: 'Er is geen ziekte (n) als CVS' (b. [Online]) Enkele van de voorwaarden vaak verkeerd gediagnosticeerd als CVS zijn zeer goed gedefinieerd en bekende ziekten en goed te behandelen - maar slechts een keer ze zijn de juiste diagnose. Enkele voorwaarden zijn eveneens zeer ernstig of zelfs dodelijk zijn als niet de juiste diagnose en beheerd, waaronder Myalgische Encefalomyelitis. Elke patiënt verdient de beste mogelijkheden bieden voor een passende behandeling voor hun ziekte, en voor herstel. Dit proces moet beginnen met een juiste diagnose als dat mogelijk is. Een juiste diagnose is het halve slag gewonnen. Voor meer informatie over alle aspecten van de ME te zien: http://www.ahummingbirdsguide.com/whatisme.htm




Voor allen die familieleden, vrienden, collega`s of kennissen met ME heeft, A.U.B. bekijk deze video`s en informatie en verspreid het !!
 Het is zo belangrijk voor deze mensen, zelfs van levensbelang !! Wil je mensenlevens redden en/of draaglijker maken, verspreid dit !!!!!






Geen opmerkingen: