Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

vrijdag 5 augustus 2011

Hoogstraten laat massaal zwerfkatten inslapen na klachten van buren!

2ndlife for animals


Net volgende gelezen op een forum: Wat een rotbeleid van de gemeente ! De zwerfkatten in de wijk van mijn schoonpa hebben nestjes gehad en nu lopen er natuurlijk 10-tallen extra katten rond waardoor er mensen zijn gaan klagen. De gemeente heeft nu de oplossing gevonden... gisteren hebben ze allemaal een brief in de bus gehad dat ze vallen gaan zetten om de katten levend te kunnen vangen en dat je je eigen katten moet binnen houden of een bandje aandoen. Nu heb ik met de gemeente gebeld en alle katten gaan rechtstreeks naar de dierenarts voor een spuitje en ze beginnen er vandaag al mee ! ! Nu lopen er daar een stuk of 6 kittens bij mijn schoonpa waarvan ik er ééntje voor mezelf wou en ééntje al zeker bij mijn zus terecht kan. Nu dacht ik uiteraard nog wel een paar dagen tijd te hebben maar nu blijkt het toch dringend te zijn. Ik hoop dat mijn schoonpa ze vandaag gevangen krijgt zodat de kittens alvast gered zijn... 2 ga ik dan zelf verzorgen (één voor mij en één voor mijn zus) en de andere kunnen alvast tijdelijk bij een vriendin terecht voor verzorging. Alleen moeten we nog iemand zien te vinden die ze dan kan steriliseren/castreren tegen een schappelijke prijs.... en wat sneu voor al die volwassen katten daar . Een medewerkster van de FWF heeft net gebeld met de milieudienst van Hoogstraten: ik heb net gebeld en het is dus waar... al die katten worden ingeslapen. Waarom? omdat niemand in hoogstraten vraagt achter een katvriendlijk zwerfkattenbeleid. Daarom kiest de gemeente voor deze oplossing. Men zei me ook dat omdat ik niet in hoogstraten woon, ik daar niks aan kan veranderen. Ikzelf kan niks doen, dus ik doe een oproep aan alle inwoners van hoogstraten om kontakt op te nemen met de gemeente en een katvriendelijk zwerfkattenbeleid te eisen. Dus bij deze: informeer zoveel mogelijk Hoogstratenaren hierover!






Is er nu echt geen ander alternatief ???


Geen opmerkingen: