Welkomstwoordje

Welkom in ons Hoekje !!!
We hopen dat je hier een aangename verpozing vind en je je niet zal vervelen. Geniet er van.
Hoe werkt de pps ?
Bij dia`s als Dagboek van een hond en Liefdesgeschiedenis :
om die te laten afspelen ga je even naar de blogarchief en klik je daar op de link van de dia`s die je wil zien .
Gastenboek
Onderaan rechts , onder music oldies vind je een gastenboek
waar je je opmerkingen kan plaatsen wat je van deze blog vind,
of als je een vraag of iets anders wil kribbelen. Ga je gang.
Zoekmachine
Als je nog een beetje verder naar beneden gaat vind je ook onderaan rechts een google-zoekmachine waarmee je dus op het net kan surfen.
Nog een beetje verder naar onder vind je een zoekmachine waarmee je kan vertalen.
Volgen
Vlak daaronder, eveneens links, zie je dat je je als volger van het blog kan opgeven Meer uitleg hierover later.
Travel Talk
Is daar vlak onder. Daarmee kan je ook volgers en eigenaars van andere blogs vinden over de hele wereld. Je moet jezelf dan wel even aanmelden.
Share it
Daarmee kan je artikels delen of video`s op je facebook of Twitter.

Veel plezier !!

waarschuwing
Zoals je zal zien komen in dit blog niet alleen leuke artikelen en amusement aan bod, maar ook ernstige onderwerpen en dringende oproepen!!
Wij, die het goed hebben in ons dagelijks bestaan, laat ons onze ogen niet sluiten voor hen die grote nood kennen
en laat ons daar samen, waar we kunnen en hoe we kunnen ,
een uitgestoken hand bieden.
Al is het maar het tekenen van een petitie of het aanklagen van onrecht... Verspreid het, opdat ook de stem, de hulproep van deze mensen gehoord wordt... !
Dank u wel !!

sunwoef

zondag 23 januari 2011

Unne goeie kérel

Eind jaren '70 toen de 
vrouwen nog lange rokken en
 kleedjes droegen, 
ik was een jaar of 18 - 19, kwam
 ik een dancing binnen. 
Ik zie daar een beeldschoon meisje
 alleen aan een tafeltje zitten. 
Na een paar glaasjes gedronken
 te hebben waag ik het erop, 
ga naar haar toe en vraag haar
 ten dans. 
Verbouwereerd bekijkt ze me en
 vraagt of ik haar voor de gek 
aan het
 houden ben.
Ik zeg : 'Nee hoor, hoezo ?' 
Ze heft haar lang kleed een stukje
 op 
en dan zie ik pas dat ze in een
  rolstoel zit. 
Beschaamd verontschuldig ik me
 en ga terug naar de toog. 


Later op de avond 
brengt een vriendin van haar
 een bierviltje 
waarop staat of ik het meisje in
 de rolstoel 
niet naar huis wil brengen.
 


Daar ik mijn flater wil goed maken stem ik toe. 


Rolstoel in de koffer, meisje in auto
 en we zijn op weg naar haar huis. 


Plots fluistert ze me in mijn oren :
 'Ik wil dat je me neemt !'Klik op mij!


Ik zeg 'sorry, maar ik heb geen
 ervaring met deze situatie'. 


'Geen probleem', zegt ze 'laat
 alles maar aan mij over.'Klik op mij!


Opeens zegt ze: 
'Rij hier dat landweggetje in en daar
 zie je een 
boom
 die heeft 2 stevige
 laaghangende takken. 
Hang me daar in en laat ons de
 nacht van ons leven hebben !'. 


Zo gezegd zo gedaan en na een
 wilde vrijpartij breng ik haar naar
 huis. 


Daar aangekomen word ik
 opgewacht door haar ma en pa. 


De vader is vol lof over mij,
 vereert me, geeft schouderklopjes 
en zegt honderd keer wat voor een
 goede gast ik ben. 


Opeens zeg ik : 
'Meneer 
u kent me pas 10 minuten...Klik op mij!

hoe kunt u weten of ik ne goede
 gast ben ?!?' 
'Heel simpel' zegt de pa: 'Jij
 brengt haar tenminste terug, de 
anderen laten haar altijd in de
 boom hangen...'Klik op mij!

Dan moet die meid al afgezien
 hebben ...

Geen opmerkingen: